271 kişiyi taşıyan Mutiara Timur I yolcu feribotu Endonezya’nın tatil adası Bali açıklarında alev aldı, ancak acil bir can kaybı raporu yok ve tahliye çalışmaları devam ediyor. 16.11.2022 Çarşamba günü ( dün )Bali Boğazı’nda 236 yolcu ve 35 mürettebat taşıyan feribot alev aldı. Düzinelerce kurtarıcı, donanma denizcisi ve yerel balıkçı, insanları iki donanma gemisine tahliye etmeye çalışıyor ve acil bir yaralanma raporu yok. Ulusal Arama ve Kurtarma Ajansı tarafından yayınlanan fotoğraflar ve videolar, yanan feribottan siyah duman yükselirken, kurtarıcıların şişme botlarla yolcuları bir donanma gemisine tahliye ettiğini gösteriyor. Daha 2 hafta önce 25 ekimde de Doğu Nusa Tenggara eyaleti yakınlarında denizdeyken bir Endonezya teknesinin alev alması sonucu 14 kişinin ölmüş ve en az 312 kişi kurtarılmıştı.
ÇEVRE
10 Haziran 2026ÇEVRE
10 Haziran 2026ÇEVRE
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026ÇEVRE
10 Haziran 2026ÇEVRE
10 Haziran 2026DENİZ
10 Haziran 2026
1
Alport, Malabo ve Bata Limanlarının İşletmesini Devraldı
3357 kez okundu
2
GEZİN “SULAK ALANI” KORUMAK KİMİN GÖREVİ? SAYIN VALİ
3280 kez okundu
3
TRUMP DONANMASINI KATİL YAPTI
3249 kez okundu
4
AB YENİ ENERJİ ROTASI BAKÜ’DEN BAŞLAYACAK
3222 kez okundu
5
SÜPER YAT NORD HÜRMÜZ’DEN ÇIKTI
3201 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.